Zajlik a budapesti Északi összekötő vasúti híd felújítása. A 2008. végére befejeződő munkálatok eredményeként a Duna felett átívelő szerkezet műszakilag és esztétikailag is teljesen megújul. Az átépítés bizonyos szakaszában a hidat teljesen le kell zárni a forgalom elől.
Az 1892-ben épült, majd a II. világháború után 1954-ben újjáépített és ideiglenes jelleggel forgalomba helyezett újpesti híd jelenlegi acélszerkezete mára jelentősen elhasználódott. Ennek következtében a teherforgalmat korlátozni kellett, és csak a könnyebb építésű motorvonatok közlekedhetnek rajta legfeljebb 30 km/órás sebességgel.
Az 1892-ben épült, majd a II. világháború után 1954-ben újjáépített és ideiglenes jelleggel forgalomba helyezett újpesti híd jelenlegi acélszerkezete mára jelentősen elhasználódott. Ennek következtében a teherforgalmat korlátozni kellett, és csak a könnyebb építésű motorvonatok közlekedhetnek rajta legfeljebb 30 km/órás sebességgel.
A Máv Zrt. közleményben értesítette az utazó közönséget, hogy az Északi Összekötő Vasúti Duna-híd cseréje miatt 2008. június 21-én 00:00-tól 2008. szeptember 21-én 24:00-iga személyszállító vonatok közlekedése Budapest-Nyugati pu. és Óbuda állomások között szünetel!
Az Esztergomból érkező személyvonatok a BKV HÉV Batthyány tér – Szentendre vonalán Margit-híd állomásig közlekednek, az Esztergomba induló személyvonatok pedig Margit-híd állomásról indulnak.
A vonatok BKV HÉV Margit-híd és Esztergom állomások között 2008. június 23-tól 2008. augusztus 29-ig munkanapokon az alábbi menetrend szerint közlekednek.
Köszönet Daróczi Tibornak.
Köszönet Daróczi Tibornak.
Legutolsó hozzászólások