A színház-kiállításként aposztrofált előadás, csakúgy, mint a legutóbbi, Gödör Klubban tartott Átjárók című, az Élőkép Társulat , a Harmadik Hang Háza és a MOME vizuális kommunikáció tanszék diákjainak közös produkciója.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem meghívott előadójaként Bársony Júlia rendszeresen tart kurzust az élő előadóművészet és a vizuális kommunikáció összefüggéseiről. A kurzuson zajló munka eredményeként született ez a mostani, kezdet és vég nélküli előadás, melynek első bemutatójára 2008 januárjában, a Gödör Klubban került sor.
A legendássá vált monumentális látványszínházi performansz azóta számos fesztiválra kapott meghívást, többek között a pannonhalmi Arcus Temporum és a debreceni Alternatív Színházi Szemle programjába is.
A kiállítás szerkezete nem lineáris, hanem sok szálon, párhuzamosan halad. Az élő installációk a térben egymástól függetlenül léteznek, a közönség annyi időt szán egy-egy részletre, amennyit szeretne. Szabadon sétálgathat a végtelen témakörében létrejött képzőművészeti alkotások között. A munkák olyan mobilszobrokként írhatóak le, amelyeknek részei maguk az alkotók is. A kiállítás darabjai képzőművészeti alkotásként szemlélhetőek, de miközben repetitív performanszként is működnek.
A Végtelen című sajátos kiállítás bátran ajánlható mindenkinek, aki szeret hosszan elidőzni különleges, gondolatokat generáló, nemegyszer meghökkentő művészeti alkotások mellett. A mostani, formabontó helyszín garantálja az egyedüli atmoszférát. Az eddigi munkák alapján látványos produkcióra és maradandó élményre számíthat minden látogató. Aki pedig lemarad a Budapesti előadásról, az március elején Pécsen is megtekintheti azt.
forrás:www.napvilag.net/
Legutolsó hozzászólások