Kétezer már elkészült, de eladatlan lakás van Budapesten, amelyekre a Szigetre érkezők figyelmét is fel akarják hívni a fejlesztők. A 10 milliárd forintos beruházással épülő Forest Hill lakóprojekt más befektetőre is kiterjedő kutatásai szerint világszerte tendencia, hogy a nyári hónapokban gyakorlatilag a nullára esik vissza az új lakások értékesítése.
Ez alól csak a turista övezetek kivételek. A lakópark fejlesztője szerint ilyenkor csak olyan kampányokat érdemes kidolgozni, amelyek a külföldieket arra veszik rá, hogy Budapesten fektessenek lakásba. A lakópark legújabb kampánya most azt a 40 ezer külföldit veszi célba, akik az idén a Szigetre érkeznek.
Több lakópark is található az Óbudai - szigetre vonulók útvonalán, ezek szinte valamennyien megpróbálják felhívni magukra a figyelmet - nyilatkozta Szili Balázs a befektetési csoport kommunikációs igazgatója. A Forest Hill most egy ma még kevésbé ismert marketingfogással, az úgynevezett bluetooth-technikával próbál üzenni a Szigetre utazók mobiljára. A célcsoportba elsősorban azok kerültek, akik elmúltak 25 évesek és jó egzisztenciával rendelkeznek. Ugyanakkor a fejlesztő reméli, hogy a vidékről érkező magyar fiatalok is felkapják fejüket a kampányra - mondta Szili.
Az új kampányok bevezetésére már csak azért is rákényszerülnek a fejlesztők, mert 2008 első félévében újabb ötezer lakás kapott építési engedélyt Budapesten. Ez a mennyiség újabb versenytársak megjelenését jelenti az amúgy is túlkínálatos fővárosi piacon, ahol közel kétezer, már elkészült, de eladatlan új lakásnak keresnek gazdát a fejlesztők - tette hozzá a Forest Hill igazgatója.
forrás: http://www.tozsdeforum.hu/
Legutolsó hozzászólások