A járatritkítások miatt felszabaduló óbudai buszgarázs eladására készül a BKV – értesült róla a Magyar Hírlap. A vállalat azt mondja, még nem született erről döntés.
Egy kurta félmondat árulkodik arról, hogy a BKV értékesíteni fogja egyik értékes ingatlanát, telephelyét, amely a lap információi szerint az óbudai buszgarázs lehet. "2008-ban a teljesítményváltoztatás hatása csak részben jelentkezik, mivel az új menetrendek kialakítása és bevezetése legalább négy hónapot vesz igénybe, a feleslegessé váló telephely kiürítése fél év alatt lehetséges, és egyszeri hatások kapcsolódnak hozzá." Az idézett mondat a BKV jövő évi 13 százalékos tarifaemelést magyarázó előterjesztéséből való, amelyet csütörtökön tárgyal a Fővárosi Közgyűlés.
A Magyar Hírlap úgy tudja, korábban felvetődött, hogy a sokkal jobb helyen fekvő kelenföldi garázst verjék dobra, ám a telephelyen ipari műemlék található, amely megkötné az új tulajdonosok kezét.
A hírről a Magyar Hírlap munkatársától értesült az óbudai garázs dolgozóit képviselő Városi és Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnökhelyettese. Gulyás Attila azt mondta, készek a legkeményebb eszközzel, akár sztrájkkal vagy sztrájkokkal is fellépni a munkahelyek megszüntetésével járó garázsbezárással szemben. A körülbelül kilencvenezer négyzetméteres ipari ingatlanon egy pláza is elfér, kiterjedésén kívül további előnye a majdan felépülő M0-s körgyűrű közelsége, az óbudai MÁV-állomás szomszédsága, valamint az, hogy a mellette fekvő önkormányzati teleknek köszönhetően akár egynegyedével is bővíthető.
Az ingatlan értéke ingatlanpiaci lapinformációi szerint több milliárd forint.
Egy kurta félmondat árulkodik arról, hogy a BKV értékesíteni fogja egyik értékes ingatlanát, telephelyét, amely a lap információi szerint az óbudai buszgarázs lehet. "2008-ban a teljesítményváltoztatás hatása csak részben jelentkezik, mivel az új menetrendek kialakítása és bevezetése legalább négy hónapot vesz igénybe, a feleslegessé váló telephely kiürítése fél év alatt lehetséges, és egyszeri hatások kapcsolódnak hozzá." Az idézett mondat a BKV jövő évi 13 százalékos tarifaemelést magyarázó előterjesztéséből való, amelyet csütörtökön tárgyal a Fővárosi Közgyűlés.
A Magyar Hírlap úgy tudja, korábban felvetődött, hogy a sokkal jobb helyen fekvő kelenföldi garázst verjék dobra, ám a telephelyen ipari műemlék található, amely megkötné az új tulajdonosok kezét.
A hírről a Magyar Hírlap munkatársától értesült az óbudai garázs dolgozóit képviselő Városi és Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnökhelyettese. Gulyás Attila azt mondta, készek a legkeményebb eszközzel, akár sztrájkkal vagy sztrájkokkal is fellépni a munkahelyek megszüntetésével járó garázsbezárással szemben. A körülbelül kilencvenezer négyzetméteres ipari ingatlanon egy pláza is elfér, kiterjedésén kívül további előnye a majdan felépülő M0-s körgyűrű közelsége, az óbudai MÁV-állomás szomszédsága, valamint az, hogy a mellette fekvő önkormányzati teleknek köszönhetően akár egynegyedével is bővíthető.
Az ingatlan értéke ingatlanpiaci lapinformációi szerint több milliárd forint.
Forrás: Magyar Hírlap
Legutolsó hozzászólások