Óbudai blog

Hírdess minket oldaladon:

Kiemelt partnerünk a Óbudakocsma

Kulturális partnerünk:
Óbudai Kulturközpont

Legutolsó hozzászólások

Hírdetés

Címkék

advent (10) ajánló (33) álomsziget (6) amfiteátrum (6) aquincum (21) aquincumi múzeum (14) árpád híd (24) árvíz (6) baleset (7) batthyány tér (8) bécsi út (27) békásmegyer (30) bicikli (15) bkv (29) bogdáni út (5) bor (5) buda (5) budai fonódó (7) budapest (42) bús balázs (48) cm (6) critical mass (8) csillaghegy (16) csobánka tér (17) demszky (7) demszky gábor (7) duna (10) északi összekötő (6) esztergom (5) étterem (34) eu (6) faluház (10) fesztivál (11) filatorigát (8) film (9) flórián tér (27) foci eb (5) fórum (6) fotó (10) fotók (6) főváros (17) fővárosi közgyűlés (5) fő tér (54) gastro (10) gasztro (12) gázgyár (11) gépház (9) goldberger (5) graffiti (7) hajógyári sziget (14) hellókarácsony (6) hév (26) jégpálya (7) kaszásdűlő (17) képek (5) kerékpár (19) kézilabda (5) kiállítás (5) kiscelli múzeum (10) kiscelli utca (11) kolosy tér (6) koncert (9) korcsolya (6) körforgalom (7) környezetvédelem (6) közlekedés (24) kultúra (8) lajos utca (10) lakótelep (5) m0 (19) margit híd (27) margit kórház (7) márton nap (25) máv (5) meghívó (9) megyeri híd (10) moszkva tér (5) mozi (6) múzeum (6) nánási út (6) nol (5) óbuda (113) óbudai nyár (21) óbudai társaskör (14) óbuda napja (5) obuda szobrai (5) önkormányzat (18) pacsirtamező utca (5) pályázat (7) panel (12) parkolás (12) parkoló (5) pünkösdfürdő (6) quimby (7) rakpart (5) róma (5) római (10) római part (15) san marco utca (6) sport (9) symbol (6) szentendre (10) szentendrei út (28) szentlélek tér (12) szépvölgyi út (6) sziget (22) sziget2008 (8) sziget fesztivál (5) szilveszter (8) színház (5) szőlő utca (7) tarlós istván (6) tímár utca (6) történelem (6) ünnep (5) véletlen utca (6) videó (15) villamos (13) vörösvári út (14) zichy kastély (13)

Óbuda több mint város!

Az Óbudai Blog egy szubjektív oldal, az irók kezét nem köti semmi és senki.

Nem ígérjük, hogy pártatlanok leszünk, de azt se, hogy pártosak. Ha valami érdekeset látunk, hallunk vagy gondolunk, akkor azt leírjuk.


Szerkesztőség emalcíme:
obudaiblog@gmail.com


Szeretettel várjuk olvasói leveleiteket, fényképeket Óbuda ünnep- és hétköznapjairól. Oldalunk folyamatosan társszerzőket keres! Érdekel közvetlen környezeted, kerületed? Óbuda számít rád, alkossunk közösen!
hit counters

Facebook rajongók

Óbudai blog on Facebook

Óbudai napi ebéd

  • Hibás feed URL.

GReader megosztások

  • Hibás feed URL.

Hírdetés

RSS


Óbuda miatt késik az M0-ás?

2008.07.09. 09:47 | muaddib | Szólj hozzá!

Címkék: budapest m0 körgyűrű demszky tarlós istván gkm demszky gábor óbuda budakalász főpolgármester m0 ás

http://index.hu/cikkepek/0609/belfold/demszky/01.jpgDemszky Gábor főpolgármester a Fidesz fővárosi frakcióvezetőjének küldött levelében azt állítja, hogy súlyos felelősség terheli Óbuda előző vezetését, így Tarlós Istvánt, amiért az elmúlt tíz évben nem sikerült megállapodni az M0-ás körgyűrű északi nyomvonalában.

A körgyűrű által érintett külső kerületek önkormányzatai közül 2007-ig csak Óbuda nem tudott kompromisszumot kötni az építtető magyar állammal - olvasható a főpolgármester levelében.

Tarlós István kedden hangsúlyozta: nem az ő hibája és nem is a III. kerületi önkormányzaté az M0-ás körgyűrű megépülésének elhúzódása. Az M0-ás híd lehajtójára és annak környezetére például már négy éve megadta az önkormányzat a tulajdonosi hozzájárulást, míg a 10-es és a 11-es út közötti sávra ezidáig még senki sem kérte azt - mondta a frakcióvezető.

Hozzátette, hogy az érintett önkormányzatoknak csak véleményezési jogköre van, amellyel az óbudai önkormányzat többször is élt. Többször kérték, hogy a nyomvonalat a kerületen kívül vezessék, mivel az túl közel húzódik - az eredeti tervek alapján - az ország legnagyobb lakótelepéhez, a békásmegyeri lakótelephez.

http://www.hirszerzo.hu/imgpool/10322_6.jpgTarlós István rámutatott arra, hogy a tervezési hiányosságok miatt késik az M0-ás körgyűrű megépítése: 2004-ben például még nem volt elképzelés a 10-es és a 11-es út közötti szakaszról, 2005-ben Kóka János, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium akkori vezetője maga ismerte el hivatalos levelében az önkormányzatnak, hogy még hatástanulmány-tervek sincsenek, 2006-ben pedig nem létezett környezetvédelmi hatástanulmány sem.

A hét nyomvonal-változatról Tarlós István azt közölte, hogy azok csak műszaki megoldásváltozatok, vagyis ugyanarra a nyomvonalra vonatkozó, különböző elképzelések, így felvetik, hogy fedett vagy nyitott legyen az autópálya ezen szakasza.

A nemrégiben elfogadott nyomvonal-tervezet részben a kerületen belül, részben azon kívül halad - mondta a frakcióvezető, hozzátéve: a nyomvonal Budakalász felől kerüli meg a budakalászi barlangokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://obudai.blog.hu/api/trackback/id/tr49560022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.